新聞
最新消息,來自 پارس ویتایگر10 آذر 1397
با سلام بدین وسیله به اطلاع می رساند مدت زمان دوره پشتیبانی کلیه پکیج های تجاری پارس ویتایگر از زمان فعال سازی لایسنس شروع شده و مدت زمان آن با توجه به نوع پکیج خریداری شده، مشخص است. در دوره پشتیبانی شما می توانید کلیه سوالات و مشکلات خود را در بخش مربوطه ثبت نمایید. همچنین می توانید برای دسترسی به لایسنس ها، سرویس ها و صورت حساب های خود به این سامانه مراجعه نمایید. در پایان یاد آور می...
28 مهر 1397
با سلام بدلیل انتقال سرورهای ربات پارس پوشر به داخل ایران، لازم است ماژول های زیر را برای بهبود عملکرد بروزرسانی نمایید: پوش نوتیفیکیشن سایت کال با تشکر
27 مرداد 1397
مشتری گرامی با سلام به اطلاع میرساند پارس ویتایگر در راستای بهبود ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان و ارتقاء سطح خدمت رسانی، ظاهر قدیمی سامانه پشتیبانی Aweb.co را با ظاهری جدید جایگزین نمود. در قالب جدید سعی نمودیم تا با تغییرات عمده ای در ارتقاء سطح کیفی تجربه کاربری و رابط کاربری سایت، جلب رضایت مشتریان خود رابیشتر از گذشته هدف قرار دهیم. علاوه بر مورد ذکر شده، بسته آپدیت جدیدی برای...
10 تیر 1397
با سلام کاربران گرامی به اطلاع می رساند بنا به مشکلات ارزی و افزایش نرخ ارز در هفته های گذشته، از تاریخ 15 تیر 97 کلیه سرویس های هاست و دامنه متناسب با میزان نرخ فعلی ارز افزایش قیمت خواهند داشت. قیمت ها تا قبل از این تاریخ تغییری نخواهند نمود و کاربران می توانند با نرخ های سابق اقدام به تمدید و یا خرید سرویس های خود نمایند. لذا قیمت های جدید پس از تاریخ فوق اعمال خواهند شد. سخنی با...