Ticket öffnen
واحد پشتیبانی
مشکلات فنی در استفاده از نرمافزار، خطاهای سیستم، سوالات در مورد کارکرد نرمافزار و نیاز به راهنمایی.
فروش و مالی
سوالات مربوط به خرید محصولات و خدمات، وضعیت سفارشات، فاکتورها، پرداختها و مسائل مالی.
توسعه و استقرار
درخواستهای سفارشیسازی نرمافزار، گزارش باگها و خطاهای نرمافزاری، پیشنهادات برای بهبود عملکرد نرمافزار، درخواست های یکپارچه سازی جدید یا توسعه محصول.
خدمات هاست، دامنه و سامانه پیامک
مشکلات مربوط به هاستینگ، دامنه، ایمیل، FTP و سایر خدمات مرتبط.
آموزش
هماهنگی برای برگزاری جلسات آموزشی، درخواستهای مرتبط با محتوا و سرفصلهای آموزشی
انتقادات و پیشنهادات
انتقادات و پیشنهادات شما در مورد محصولات و خدمات شرکت، ایدههای جدید برای بهبود عملکرد نرمافزار و ثبت شکایات.