اطلاعیه مهم در خصوص تغییرات سامانه تیکتینگ

Ticket öffnen

واحد پشتیبانی

مشکلات فنی در استفاده از نرم‌افزار، خطاهای سیستم، سوالات در مورد کارکرد نرم‌افزار و نیاز به راهنمایی.

فروش و مالی

سوالات مربوط به خرید محصولات و خدمات، وضعیت سفارشات، فاکتورها، پرداخت‌ها و مسائل مالی.

توسعه و استقرار

درخواست‌های سفارشی‌سازی نرم‌افزار، گزارش باگ‌ها و خطاهای نرم‌افزاری، پیشنهادات برای بهبود عملکرد نرم‌افزار، درخواست های یکپارچه سازی جدید یا توسعه محصول.

خدمات هاست، دامنه و سامانه پیامک

مشکلات مربوط به هاستینگ، دامنه، ایمیل، FTP و سایر خدمات مرتبط.

آموزش

هماهنگی برای برگزاری جلسات آموزشی، درخواست‌های مرتبط با محتوا و سرفصل‌های آموزشی

انتقادات و پیشنهادات

انتقادات و پیشنهادات شما در مورد محصولات و خدمات شرکت، ایده‌های جدید برای بهبود عملکرد نرم‌افزار و ثبت شکایات.